Hoe werkt de aanmeldprocedure?

 

Stap 1: Registreer je bij Smart Workspaces 

  • je maakt een account aan SmartWorkspaces
  • je bent introducé van de besloten Smart Workspaces groep genaamd Baseline Kopgroep

Stap 2: Vraag deelname aan bij SmartFund Baseline

  • je vult het aanvraagformulier in. Je kunt daarvoor in de groep "Kopgroep" op de aanmeld link in de linker kantlijn klikken.
  • je gaat een overeenkomst aan met de Stichting van SmartFund Baseline. Je gaat akkoord met de gebruiksvoorwaarden van de webapplicaties Smart Workspaces.
  • je aanmelding wordt beoordeeld.
  • je bent aspirant lid.
  • bij 20 aanmeldingen gaan we verder met stap 3.

 Stap 3: Meld je aan bij SmartDeposit

  • je registreert je in SmartDeposit, het financiële systeem waar je een e-Wallet krijgt.
  • Je gaat akkoord gebruiksvoorwaarden van de webapplicaties Smart Deposit en Intersolve.
  • je kiest het donatiebedrag dat je wenst te ontvangen bij ziekte tussen minimaal € 400 en maximaal € 2000 per maand.

Stap 4:  Krijg een e-Wallet

  • je geeft je prive bankrekening op en je voert scans op van je ID en bankafschrift.
  • de geldinstelling voert een controle uit
  • je krijgt een e-Wallet die gekoppeld is aan je privé bankrekeningnmmer.

Stap 5: Stort de buffer in je e-Wallet

  • je wordt gevraagd het bufferbedrag over te maken via iDeal. Het bedrag staat gelijk aan 12% van je gekozen donatiebedrag.
  • je bent actief lid van SmartFund Baseline.
  • als je buffer op je e-Wallet volledig is volgestort, gaat je wachttijd in van 2 maanden.
  • je bent nu gedekt tegen het risico van arbeidsongeschiktheid.