Aanmeldingsprocedure

De aanmeldingsprocedure is als volgt:

1. Na het intakegesprek met één van de leden van Stut&Steun, word je uitgenodigd voor deelname aan Smart Workspaces. Je maakt een wachtwoord aan, dan kun je aan de slag. Daarna kom je als aspirant-lid in het systeem.

2. Vul je profiel volledig in, met een foto en de NAW gegevens van je bedrijf. Dit is nodig voor de facturering.

3. Het bestuur bekijkt jouw aanvraagformulier en stelt je aanmelding voor aan alle andere leden.

4. Nadat je bent toegelaten als lid meld je je aan bij het SmartDeposit via een uitnodiging van de Fundmanager. Je maakt een wachtwoord aan van minimaal 10karakters (bevat hoofdletters, kleine letters en special character). Er wordt gevraagd naar een digitale kopie van je id en een afschrift van je persoonlijke bankrekening waar de donaties van worden afgeschreven.

5. Na de KYC (know your customer) procedure van het SmartDeposit kun je je buffer storten.

6. Zodra je bent geaccepteerd in SmartDeposit word je volwaardig lid in SmartWorkspaces.

7. Na 3 maanden heb je recht op een schenking binnen de schenkkring.